Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 25. března 2004

O počasí

Tedy o počasí se mluví pokud dojdou jiná témata. Snad to není tak zlé. Jenže dnešní podivné představení mne trošičku rozhodilo. Tedy toho počasí zajisté.

Už jsem se těšil, jako ostatně mozí z Vás, že jaro je tady. Jistě, podle kalendáře, sluníčko však tomu také přizvukovalo. To že od úterý prší a rozhodně to není žádný deštíček jarníček, jsem ještě toleroval. Dnešek mne však dorazil.

V noci jsem se trápil v práci a když jsem nad ránem upadl do mdlob ve své postýlce, ještě jsem netušil co mne čeká po probuzení. V deset jsem se vylomil ze sna. Po předstartovních procedurách jsem vyrazil do práce. Ještě ode dveří jsem se vracel pro deštník a babička(vulgo tchýně) mne přizemnila zprávou, že na Šumavě napadlo blíže neurčené hodně moc sněhu. No paráda. Jenže tady není Šumava! Naštěstí sníh nezůstává ležet a padá s deštěm, ale stejně je to bída. Byla mi i zima (přípravy jsem zanedbal). Jen mne těší, že jsem nepodlehl volání pudů a nevyměnil gumy na autě za letní. No, ale to mi na dlouho nevystačí. Upadnu do deprese. Chci slunko! Tedy viditelné, ne někde za mraky. Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat