Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

neděle 4. června 2006

Nedělní výprava

Tři poklady, žádné dohady a dvě DELI. To jste neviděli!Původně, úplně původně jsme měli naplánován víkend bez dětí. Počasí nemilosrdně rozhodlo za nás. Tedy děvčata v pátek spořádaně odjela na soustředění pěveckého sboru, takže bez dětí jsme byli beztak. Vesele jsme odvolili a zašli si na skleničku spláchnout podivné hořko, které se usadilo v posledném předvolebním týdnu na patře. Mojito dalo chuti nový rozměr.
Sobotu jsme velmi plodně proflákli na rybářském dni bez dětí, při stěhování skříní u kamaráda a na oslavě židličkových narozenin synovce R, tedy pokud vám čtyřka také připomíná židličku jako mě.
Nedělní brzoranní počasí nás vylákalo na cyklo výlet, ovšem když jsme se konečně přichystali a vyrazili bylo standartně zataženo a možná i pršelo, ale dejte na počasí, samo neví jaké bude za chvíli. Navíc jsme měli v plánu tři poklady! Kdo by se vracel.
Našli jsme jen GCV78T zatímco GCR35A a GCR64Fnám zůstaly ještě skryty. Příště se lépe připravíme a jistě najdeme i je. Zato jsme projeli dvě cesty o kterých jsme mysleli, že je neprojedeme.
Tož tak.
P.S. Vlastně to mělo být tak, že budem spát venku pod stanem a tím pokřtíme dvě nové samonafukovací karimatky, snad příště.

3 komentáře:

  1. Jéé geocaching! Já se do toho chtěl pustit taky. Co myslíš, má cenu kupovat si GPS s mapou? Vyplatí se to? Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Hm.Co ti na to mám napsat. Já jsem si svou Vistu kupoval ještě když stála dvakrát tolik co teď a mapy jsem si nakonec do ní za prachy pořídil taky. Ta turistická co prodává Picodas je fakt slušná. A většinou se hodí vědět kudy vede pěšina... a kde je potok. Rozhodně bych si koupil teď barevnou a s kartama. Záleží na Tvém rozpočtu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No mrknu se a podumám. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat