Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 2. května 2006

Tento víkend jako by se ani nekonal?!

Není to vlastně docela pravda. Jen snad, všechno co šlo odložit je odloženo a místo toho proběhl plán A.V hluboké minulosti (asi tak dva měsíce) zpět jsem, s opravdu jen malou dopomocí, vymyslel překvapení. Vůbec jsem si neuvědomil jak komplikované bude jej zrealizovat.

Na uplynulý víkend bylo naplánovány v průběhu oněch dvou víkendů další dvě akce, které částečně s překvapením kolidovaly.

První z nich byla tradiční akce Bílý kámen, pořádaná nadšenci ve spolupráci se zastupiteli vojenského újezdu Libavá.

Druhou byl turnaj v petanque v obci Valšovice pořádaný valšovickými petanquisty.

Pro mne však byly obě tyto akce plánem B.

Vytrvalý déšť nakonec zhatil Bílý kámen 2006. Mnohem podrobněji a se zaujetím pro věc jsou informace podány v článku Novinky okolo Bílého kamene. Sem napíšu jen to, že letošní ročník je třináctý a smůla jej provází. Pro její prolomení pořadatělé dělají co mohou, včetně změny termínu na 7.května 2006, takže snad se tam v neděli potkáme, přátelé.

Tím se ovšem otevřel prostor pro původní plán A. Uznávám je to trošku snobárna, ale neodolali jsme. Prestože z původního překvapení sešlo z nutnosti bojovat proti plánu B, fakt jsem si to užili. Co? No chvilku bez dětí, chvilku bez nutnosti vychovávat a hlídat, chvilku jen tak. Někdo by mohl říct, že holky už jsou velké, ale já říkám, tím hůř! No a byli jsme tadyhlenc a dokonce jsme viděli i pana majitele.

Paní v červeném musím ujistit, že její důvody naprosto chápu, že jsme se je pokusili zastoupit, ale tak dobří jme zase nebyli a že doufám, že příště nějakého společného jmenovatele přeci jen najdeme. Jo a déšť pršel a zima zábla a postel vrzala.

Pokud máte pocit, že jsem to odbyl, jo je to tak, některé věci zkrátka neumím sdělovat.

Petanque se hraje příští týden v pondělí, definitivně, je to 8.května. My jsme místo toho hromadně vařili lasagne k obědu. Byla to mnohem větší zábava než by se mohlo zdát. Byla to mnohem větší bašta než jsme byli na počátku ochotni byť jen připustit. Schválně už jste někdy vařili s přáteli dohromady v jedné kuchyni? My už po druhé a moc se nám to líbilo. A večer jsme ještě potrénovali a já mám pocit, že se zlepšuju.

Tož tak.

1 komentář: