Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 26. dubna 2006

Vyvolávač deště

Od neděle pokaždá, ale fakt pokaždé!Začněme tréning. Rozehrajeme hru a přižene se vítr. Na hřbetě dotáhne černé mraky a fouká a fouká. Pak mrakům začně být zima a jednoduše se pomočí. Aby si toho každý všiml, nbo jen tak pro efekt si k tomu udělají blesky i se zvukovými efekty a na závěr, kyž už nás vyženou z petanquového hřiště domů, vykouzlí za pomocí sluníčka nádhernou duhu.
Začínám si vážně připadat jako vyvolávač deště. Jednoduše vezmu do ruky kouli, párkrát hodím a parádní bouřka je tady.
Dnes jsem se navíc pohádal se Starší, chtěl jsem po ní, jako ostatně pokaždé za bouřky, ať vypne počítač. Nakonec se i rozbrečela jakého to má nemožného otce. Jestli to tak bude pokračovat budeme muset k ochraně 3.stupně přidat i ty prvního a druhého. Jsem pověrčivý? Ne, to bych si zapálil hromničku a postavil ji do okna. Jsem úzkostlivý? Ne už jsem řešil vyhořený zdroj a nefunkční modem a ... A konec konců Spokojená přichází do kontaktu s klienty stěžujícími si na poškozená PC zejména v období výpadků sítě spojených s bouřkami.
To jsem to pěkně smotal dohromady, co?
Tož tak.

4 komentáře:

  1. Já dneska koukala na bouřkovou mapu na www.blesky.com a nestíhala se divit, kolik bouřek v republice je. Nás ten černý mrak minul tak velkým obloukem, že tu ani ta bouřka slyšet nebyla(o:

    OdpovědětVymazat
  2. šmarjá, hlavně s těma koulema nejezdi sem!!! ;O)

    OdpovědětVymazat
  3. TychiNo, já vzhledem k tomu že jsem Starší donutil počítač vypnout jsem se nepodíval vůbec na nic. :-( Důslednost je někdy docela krutá... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. fily:Bojíš co?! Bojíš? ?-)

    OdpovědětVymazat