Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 26. dubna 2006

Mapa s krátkým rukávem

Záznam krátkého rozhovoru s jistým Pumáškem.Já: Co to tu máš za mapu? Ukazuji prstem na tričkový obrázek skvící se na človíčkově hrudi.
Človíček: Ta je s klátkým lukávem...
Já: Ale já myslím ten obrázek.
Človíček: Estě mám jednu, ale ta je spinavá.
Já: Aha?!

Takže mapa s krátkým rukávem. Mimochodem Austrálie, ale to Pumášek ještě chvíli nebude potřebovat vědět.

Tož tak.

2 komentáře:

  1. filyVe skutečnosti to bylo ještě krásnější, ale já jsem to v hlavě filtroval až do večera a tohle mi v ní zbylo. Pár slov a pocit jejž neumím zachytit slovy...
    Taky to byl jeho nejdelší porslov určený hlavně mě, jinak je to stydlí a maminčák, teda pokud se nerozdivočí, ale to pak nedrží proslovy! :-)

    OdpovědětVymazat