Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 9. června 2004

Zmatek v hlavě

Chci něco napsat. Nevím co. Teď.

Původně jsem se chtěl podělit o zážitky ze školení, ale je to více o pocitech než o veselých historkách. Takže nic. Chtěl jsem na sebe prásknout svoje zařazení podle typologie MBTI. Proč? Protože mne překvapilo. Protože mi vůbec nepomohlo zařadit se mezi ostatní. Tak nějak mi to nejde. Nechci vyčuhovat programově. Ale jsem jiný. Jiný než ostatní ve firmě.

Prásknu to na sebe. Jsem INFP. Velice zřídkavé zařazení s jednoprocentním zastoupením. Se sklonem k idealismu. Lpím na dodržování "toho co se má". Prohřešky proti tomu co považuji za správné odsuzuji. Mám až pohádkový smysl pro čest. Zbytek si přečtěte sami.

Ani když jsem to napsal není mi lépe. A charakteristiky se řešily před celým plénem. Učastnil se i náš management, uf.

6 komentářů:

  1. ESTJ :-) mnoo nevim..

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím jestli opravdu jsem dobrý organizátor jak je psáno, vyšlo mi to pff... estj :-) Váš management by mě asi bral, že ano?

    OdpovědětVymazat
  3. No jistě,tohle má můj pan vedoucí. Úplně opačně než já, naprosto nevhodné pro spolupráci. Neměli by se potkat v jednom týmu. Jo a to jsem ještě nenapsal, že podle rolí v týmu jsem RI - resource investigator, tedy vyhledávač zdrojů. Kterási spanilá dívka má blog, tuším "Večná zkůšačka". To by na mě taky dost sedělo. Jen mě ty věčný pokusy už dost unavují a tak míra motivace musí být vysoká.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. He, kdyby ten testík ještě dokázal člověka rozebrat důkladněji, určitě by mi vyšlo - maximálně konfliktní typ v pracovním kolektivu, nepřipustí kompromisy atd... nějaké další hrůzy. Takže jediná možnost pro mě je "managovat sama sebe si" :-)) díkybohu

    OdpovědětVymazat
  5. ZajímavéNa mě nejvíce sedí kombinace ISFP... jo jo, psychologie je zajímavá věda.

    OdpovědětVymazat
  6. taky se "tak nějak" nemůžu zařadit...

    OdpovědětVymazat