Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 2. června 2004

Středa ...

Lament zhrzeného blogera.

Začal jsem Zyrtecovou kůru. Ještě je brzy na nějaké závěry, takže jen pro informaci. Na podzim si vážně zajdu na alergologii. Uvidíme na co chtří lékaři přijdou.

Je však něco co mne trápí o trošku více než slzící oči a kapalinu dštící nos. V pondělí se mi ozvala jedna slečna, co jsem ji znal, co ji znám. Původné byla jen hlasem v telefonu, podpisem pod e-mailem. Posléze jsme se i několikrát potkali, na Invexu, na školení. Už měla i tvář. Najednou byla pryč, ztratila se mi a já předpokládal klasický scénář, vdavky, dítě, odchod z firmy.

Není tomu tak, teď to vím. Jen změnila firmu, vlastně již po druhé. A vzpoměla si na mne. Těžko říci proč. Jsem jen kontaktem v jejím bussines adresáři? Nebo jde vážně o vzpomínku na příjemný rozhovor? Byla upřímná radost po telefonu jen hraná? Nevím. Pak mi napsala e-mail a má ješitnost vyrazila do boje. Nejen, že jsem jí napsal věci co jsem asi neměl, ale navíc, a to jsem vážně střelil kozla, jsem jí poslal link na tento spot. Podívala se na něj, to vím, Toplist je vážně třída, ale čekal jsem reakci. Nepřišla. Nepřijde.

Žádné komentáře:

Okomentovat