Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 22. června 2004

Docela by mne zajímalo jak to funguje!

Občas narazím na články rozebírající odkud, kam, kdo přišel. Chtěl jsem se tomu vyhnout, ale nedá mi to. Tenhle hledač mi totiž udělal fakt radost.

Když jsem nedávno psal článek o naší plánované dovolené do Novohradských hor, netušil jsem, že mne vynese na druhé místo v Seznamu! Fakt. A dokonce už tenhle odkaz u mne někdo dvakrát hledal. To mne vážně potěšilo.

Taky u mne kdosi hledal voajéra, huh. Je faktem, že na rozdíl od předchozího, myslím, že užitečného vyhledání, jej to neuspokojilo. Velice se omluvám. Dnešní páté místo, opět v Seznamu mne však také potěšilo.

Tož tak.

Doplnění: Nedokážu to unést. Přiznávám se, upozorňuji na to. Udělal jsem chybu. Novohradské hory jsou sice na druhém místě, ale až na páté stránce:( Škoda. Přesto jejich vyhledáváním ke mě přichází téměř tolik lidí jako přes nahé fotky, přestože tu žádné nejsou. A voajér je pátý, a je, a je!

2 komentáře:

  1. Jak?A jak to zjistíš, kdo u tebe co hledal ?!?!? A jak se k tobě dostal ?

    OdpovědětVymazat
  2. No jak?Z Toplistu. Nebo z jiného, jak to nazvat, komfortního počitadla. A když Ti někdo napíše do blogu na bloguje.cz komentář, vidíš odkud přišel. Já, ale nejsem ten pravý kdo Ti může dobře poradit. Můj problém je více v tom, jak jsem se dostal na druhé místo v Seznamu. :-)

    OdpovědětVymazat