Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 3. března 2004

Chvála sukní

Nejsem sukničkář jsem sukňař!

Líbí se mi ženy, dívky, slečny, holky ... v sukních. To je moje věčné téma. Možná je to tak trošku reakce na toto?
Na nejrůznějších fórech se řeší na co se muži soustředí u něžného pohlaví nejdříve, nehodlám polemizovat na téma "horňáci" versus "dolňáci", či specifikovat jiná kritéria pro dělení samečků, to není to co mne zajímá. Poctivá subjektivita se počítá a takhe to vidím já.
První na čem spočine mé oko jsou nohy, řeklo by se typický "dolňák", jenže já zkoumám v čem jsou schovány! Kalhoty jsou prima, člověk hned ví na čem je. Nohy hubené, tlusté, jako špejle... Zadeček vykrojený, napasovaný do příliš těsného textilu. Denimové kalhoty, to je kapitola sama pro sebe.
Vraťme se však k sukním. Větší či menší kousky látky skýtají pozorovateli s fantazií daleko větší prostor! MINI MIDI MAXI to jsou zkratky vystihující rozměry mé vášně. Tedy, nejsem žádný znalec, nevím jaké střihy, barvy, materiály zrovna letí, užívám si ... amatérsky! Preferuji delší modely, zdobené cudnějšími či odvážnějšími rozparky. Je třeba podotknout, že sukně vychutnávám výhradně na stojících dámách, to bych si vyprosil, nejsem žádný chlívák co čeká na nestřeženou chvíli. Blýsknutí lýtka rozpuknuvší se mezírkou v látce mne opravdu dokáže potěšit. Punčohy nevadí, fantazie pracuje na plné obrátky!
Pěkná podívaná je i na majitelku delšího kabátu s rozparkem vzadu, končí-li sukně výše, vznikne velmi pěkná kompozice. Tmavý kabát, světlá sukně nad kolínka, punčochy do barvy, to už si opravdu vychutnávám.
Ty hadříky co se dají označit zkratkou MINI, to je kapitola sama pro sebe. Hodně záleží na soudnosti majitelky nohou, jež sukénka zahaluje, tedy spíše odhaluje. Pokud je se na co dívat, je třeba se dívat. Jinak doporučuji zmobilizovat sebeovládání, zdržet se komentářů a decentně přesunout pohled jinam, možná má pěkné oči, což? V kombinaci s dlouhým kabátem však lze prominout i drobné anatomické nedokonalosti. :-)
Zde by se slušel nějaký závěr, resumé či jiné moudro, omlouvám se, nemohu sloužit. Snad jen, jako vděčný pozorovatel, prosím dámy noste sukně, je to příjemné a podtrhne to Vaši ženskost. Tedy pokud je to cílem. :-)

8 komentářů:

  1. Uaaaaa!Reagovala jsi rychleji než blesk, no jo drak! Do teď jsem to ladil protože se mi nějak nezadařilo s řádkováním, teklo mi to pod rukama. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. hlásím se k těm dlouhým sukním s rozparky, spec. o těch jsi to hezky napsal :-)

    OdpovědětVymazat
  3. 2RhapsodyDlouhou sukni, máš? A ladný krok, máš? Vědět kam se dívám potom, chceš? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. potom se díváš do očí, to je mi jasné :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty mne znáš?Nevzpomínám si, a to bych měl!

    OdpovědětVymazat
  6. uz nemam 20, takze tak 10 cm nad kolena.. alebo maxi, ale vzdy som mavala slabost pre odvaznejsie rozparky..
    do prace najcastejsie v nohaviciach.. je to ovela pohodlnejsie :))

    OdpovědětVymazat
  7. Znám dost žen a dívek které by nešly v sukni kdybys je zabil. Kalhoty mi nevadí, jen odhalují víc než je potřeba. 2Rhaps: a to se pak rozhodně nedívám do očí! :-)
    2Azure: taky mám naprosto nekonzistentní slabost pro kalhoty s proužkem, přesněji tmavé kalhoty s tenkým světlým proužkem, aby bylo jasno. :-)

    OdpovědětVymazat