Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 30. března 2004

Bojovníci a novicky

Tedy zase ta power yóga. Tentokrát na mne byla opravdu power. Ale už si dám kolena na čelo. Včerejší vytoužené cvičení bylo poznamenáno neúčastí stálých a účastí nových. Jó, zabíračka to byla. Magda plná nových krejčíkovin nám o začátku dávala zabrat, rychle, rychleji, nejrychleji. Při prvním bojovníkovi jsem si říkal, hm chce novickám ukázat, že to nejsou jen předklony, při dvojce to jsem si říkal, není tu Pája tak nás nešetří, ale trojka mne dostala. Magda snad Ty nové zná a rozhodně nechce aby přišly příště zas, napadlo mne! Všechno jsem zvládl. Měl jsem na to. Hurá!
Podle všeho novicky stejně byly kávičkové babky = přišly aby si měly o čem splknout, při kávičce. Asi nečtou blogy na bloguje.cz! :-) To je témat!

Žádné komentáře:

Okomentovat