Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 18. srpna 2010

Co asi dělám?

Teda pokud je ještě někdo koho to zajímá, teda. :-)

Díval jsem se jestli tady ten můj prostor ještě nezmizel pod krutopřísnými pravidly o mrtvých blozích na bloguje.cz. A on ne. Je tu stále. Stejně tak jako já. Jen drobně omšelý životem.


Když jsem si ve čtvrtek před dvěma měsíci zlomil nohu v kotníku, při slézání z kola, ještě jsem netušil jak málo vlastně stačí ke štěstí. Vlastně úplně stačí mít možnost se přesunout z bodu A do bodu B, vlastními silami. Vystřídal jsem berle, vozík a francouzské hole. :-) Spoustu věcí jsem zvládl. Například Masters of Rock ve Vizovicích. No a zjistil jsem, že jsou lidé kterým na mě záleží i když jsem nemohoucí. To je pozitivní. :-)


Po čtyřech týdnech nehybné nedošlapující nohy bylo postavení se na "vlastní" docela obtížné, bolestivé a náročné. Sestry na rehabilitaci si mne předávaly jedan druhé a díky jejich péči jsem do dvou týdnů byl schopen se přesunovat bez pomůcek.


No a teď už zase skáču přes kaluže. Tedy skoro. Noha je nateklá. Ze schodů chodím velmi opatrně. Na kole ještě moc nejezdím, ale posiluju a kojím se nadějí, že budu opět platným členem Dračího dechu. :-)


Tož tak.

9 komentářů:

  1. přejem brzké zplnoplatnění...aby se něžná měla o koho opřít :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak dva mesiace si nepochôdzny a za celý čas nič neblogneš?!
    Hm, že ty máš inú?!

    Držím palce (aj pri zotavovaní). ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ale, lojzoAkú inú? Čo to trepeš? Hm?

    Mě se jednoduše psát nechtělo. Mé komunikační potřeby bohatě vytížila Něžná. A navíc koho by zajímaly stesky starého zbrojnoše, že jo? :-)
    Ozvat se ovšem musím.

    OdpovědětVymazat
  4. Koho by zajímaly?Nás všechny! Cizí neštěstí člověka potěší přece!;o)
    Kotník patří mezi nejblbější zlomeniny:-(((, ale koukej to rozhejbat, máš moc práce, tak dost bylo posedávání!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Modono, a ostatní...A kdo říkal, že vás lidi chci potěšit? Co? :-D
    Ono se to má tak, že pan doktor pravil, to už nepřiroste, to se jen obalí vazivem. No a tak mám kousek kosti v kotníku \"jen tak\". :-)
    V podstatě nejvíce mi ublížilo to, že jsem měl zakázáno měsíc na tu nohu stoupat. No a pak jsem neni nemohl došlápnout jak byla zpovykaná. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Inú stránku som mal na mysli, aby nedošlo k nejakému omylu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mimochodom, prečo mi to tam píše to \"Avatar pro http atď\"? 8-O

    OdpovědětVymazat
  8. 2lojzo:Tak to já vůbec netuším proč ti to tam píše. Avatar je vlastnost této šablony, kterou jsem nijak neupravoval. Asi by se muselo do ní rýpnout. :-(

    OdpovědětVymazat
  9. no (ne)zajímá nás to nikoho, ale všichni si to tady rádi přečteme, tak to neflákej ;-)

    OdpovědětVymazat