Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 19. dubna 2006

Kolikrát jsi člověkem...

...tolikrát ti zkomolí jméno...Běžně se mi stává, že dostanu firemní poštou dvě obálky se svým jménem od stejného adresáta. Ačkoli, se svým? To je otázka. Dnes však v mém pracovním bordelu přistály obálky hnedle tři! Jak k tomu došlo? Nu posuďte sami.

Na první obálce jméno a příjmení hůlkovým písmem bez diakritiky...
Na druhé obálce jméno a příjmení s diakritikou a velkými počátečními písmeny, tedy vlastně SPRÁVNĚ!
Na třetí obálce to samé co na druhé jen bez diakritiky...

No a to ani nemluvím o variantách názvu naší firmy, že?

A to už historicky významnou dobu nikde nic nevypisuju rukou a raději rozdávám vizitky, že?

Miluji automatické zpracovávání údajů!

V poslední době přicházely maily s dotazy na zpracování mých osobních údajů. Pokud mi to bylo milé souhlasil jsem, pokud ne pak naopak.

Kdo však dal souhlas s tím, aby mé údaje byly ve stejných databázích udržovány několikrát?! A navíc zkomoleně!?

Tož tak.

5 komentářů:

  1. Jo jo..taky se množím dělením..ale co člověk nadělá? Pokud ti, co to posílají, nereagují na výzvy: zrušte tohle, tohle a tohle, jsem to všechno já, stačím vám jednou...tak maj holt smůlu a já plním papírové kontejnery.

    OdpovědětVymazat
  2. osobně znám jen málo lidí, kteří mi jméno hned na první pokus nezkomolili, takže mě nemůžeš nikterak trumfnout ;OP

    OdpovědětVymazat
  3. TychiJá vlastně ani nevím komu se mám hlásit! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. filyTrumfnout možná ne, ale minimálně se Ti vyrovnám. S používáním vizitek se to nijak nezlepšilo. Sou naprd! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybych nechala psát lidi jméno tak, jak je to hned napadne, tak by to nikdy dobře nebylo..
    To mi vysvětlete, kde se teda berou lidi typu Karel Novák..na tom se snad nic zmotat nedá..

    OdpovědětVymazat