Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 5. května 2005

Jak to dělá Michal

Zase mi přišel řetězový mail. A ačkoli měl v úvodu napsánu magickou větu, neposílám jej dál.

Něco mi však nedalo a já se s Vámi podělím o myšlenky v něm obsažené, ale tak nějak jinak, ne nově, ale jinak.

Michal je ten typ člověka...

Zkuste to a uvidíte. A jak že zněla magická věta tentokrát?

Jeden z mála přeposílaných meilíků, který vážně stojí za to!

Tož tak.

5 komentářů:

  1. hmmco je na té magické větě tak magického?((o:

    OdpovědětVymazat
  2. Právě že nic.A přesto je spousta lidí co podobným větám podlehnou a přeposílají a přeposílají a přeposílají a ... :)

    OdpovědětVymazat
  3. ...a že by přeposílali?(o:

    já teda občas taky přeposílám a obvykle to neobsahuje ani slovo přepošli(o: prostě s emi něco líbí a vím, že to někomu může udělat radost, tak ten čudlík zmáčknu...

    a teď si udělal radost ty mně, páč tu máš čudlík na večerníčka, takže si jdou vzít kapku štěstí z jeho čepičky(o:

    OdpovědětVymazat
  4. tak schválně! Jak dlouho vydržíš nepřeposlat? ;O) Ostatně... nakonec... tys to vlastně vyřešil takhle hromadně blogem ;OD

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, vyřešil.Nevím jestli jsi klikala naten odkaz do vyhledávače, ale vždycky mne pobaví jak někdo "objeví" něco převratného a vyhledávač na mne vyhchrlí to samé po desítkách. Taky mi pravidelně chodí aTeovy obrázky, prý pro pobavení a já přitom vím, že je kreslí umělec smutný dobou. ;)

    OdpovědětVymazat