Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 22. prosince 2004

Zima? Už o včerejška!

Včerejšek jsem strávil na cestách a jediný můj spot zapadl do nepochopení, vysvětlím.

Výlet na Vysočinu se vydařil. Vyjel jsem brzy, práce odsýpala díky domácí přípravě a již v jedenáct hodin mne přivítala dálnice na zpáteční cestě domů. Domů? Ne, ještě ne. Napřed milé vymyšlenosti v Brně.

V parku pod hvězdárnou bylo docela živo, dokonce jsem zahlédl policejní hlídku. Jestli mne tady načapají, budu mít co vysvětlovat, blesklo mi hlavou. Několik maminek s dětmi. Studenti. Parta dětí, asi z dětského domova. Hejno holubů soustředěně cosi vyzobávajících z trávníku. A tři důchodkyně. Připadal jsem si s "černou schránkou" jako nahý v trní. Všechno však dobře dopadlo. Je na svém místě. A trvám na tom, že tentokrát nebude deštníku zapotřebí.

Zbytek už jen ve zkratce. Návštěva u sestry, nákup v knihkupectví na České, dramatická cesta domů, pěkně jsem si pospával, ach jo. Mladší vařila špagety, málo solila. Policejní kontrola při cestě za nákupem do Hypernovy.

A od včerejška od půl druhé odpoledne už je zima, tedy Zima. Naše planeta se otočila na obratníku Kozoroha a špatná zpráva pro všechny spáče je, že od teď bude noci ubývat. Tak večer šup, šup spát ať si to užijete.

Tož tak.

3 komentáře:

  1. Ještěže se vše tak logicky vysvětlilo, jinak by mohly vzniknou pochybnosti o kvalitě tvého duševního zdraví... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vysvětlil, jak vysvětlilo!Ale fily se neozývá, kruci, asi ji sežraly sváteční přípravy. :(

    OdpovědětVymazat
  3. právě jsem se vrátila! Díky :O)

    OdpovědětVymazat