Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 20. září 2004

Mám? Nemám?

Před delší dobou jsem sám sebe, dobrovolně, označil za zájemce o připojení ADSL. Tato moje ukvapená aktivita, přinesla nezvyklou odezvu. Telefonát.

Pátek odpolene. Šrumec okolo chystání na prímový víkend. Spokojenost ze mne jen kapala (pro aTea - Jen spokojenost! :)) Najednou telefon. Chlapecký hlas.

Dobrý den, vy jste ...?
Ne. O co jde?

Vy máte zájem o Internet Expres?
Aha. Ano mám, to jsem stejně vyřizoval já.

Chvíli jsem si povídali a domluvili se, že mi příští pátek znovu zavolá a já se rozmyslím.

Tak se rozmýšlím. Mám? Nemám? Má to cenu? Bude mi to k něčemu? A navíc mají tu akci! Za korunu! Bacha sleva! Dotazy po známých mi moc nepomohly. Nerozhodnost je mé druhé jméno.

Tož tak.

2 komentáře:

  1. Čoveče,řešíš přesně to, co před asi měsícem já. TAky jsem řešil a řešil, až jsem si to dobrovolně půjčil na 14 dní zdarma (na akce prostě slyším:-)No a už mi to zůstalo, protože vracet se od toho k dial-up, to snad ani nejde. Takže já už mám vyřešeno-jsem na ADSL.Spokojeně.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš!Pak poreferuj, potřebuju pokusnýho králíka - připadáš mi jako vhodnej kandidát...

    OdpovědětVymazat