Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

neděle 27. června 2004

Malomocenství? To snad ne!

V pátek jsme chvátali do jógy. Kecal bych kdybych řekl, že jsem se netěšil. No a jak to dopadlo? Blbě!

Jdou dvě malomocné děti do školy a to jedno říká: "To jsem zvědavé copak nám dnes odpadne!?"

Takže, jak jistě bystří čtenáři pochopili, odpadla nám jóga. Aby nám to nebylo tak líto, zapili jsme žal chmelovým výluhem a zajedli topinkou s olomouckým syrečkem z Loštic. Mňam.

Průšvihy samozdřejmě nechodí samy. Při včerejšku jsem si vážně užíval. Dopoledne reverzní inženýrství a odpoledne jsem, coby hlava rodiny, vyštval svoje děvčata (Mladší, Starší a Spokujenou) na kole na Helfštýn. Že jako rytířský souboje. Nóóó. Dobrý, byli jsme tam přesně. Akorát to končilo:) Navíc jsem mazaně zapoměl peněženku a tak jsme se podělili o zmrzlinu za posledních třicet drobásků ze sedlové brašny. Takže takovej já jsem schopnej organizátor a logistik.
Dneska tam jedeme zas, tentokrát čtyřkolkou a s prachama. Doufám:)

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat