Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 8. března 2004

Myslíte na své přátele? Já ano!

Proto mne vždycky rozčílí. když se mne někdo snaží donutit abych to dělal právě teď, když on vymyslel něco, čím by mi to připoměl.
Ne, nebudu tady publikovat tu věc. Určitě ji znáte a spousty jí podobných. Jak sekáte tu trávu a umýváte okna a bolí Vás klouby a proto máte být spokojený a šťastný. A aby byli šťastní i Tvoji přátelé (tedy Moji přátelé, či Vaši přátelé, sakra čert aby to spral) je třeba jim nacpat do mailové schránky tento výtvor.
Já na svoje přátele myslím, často a rád. Nedávám jim možná najevo dosti často jsou-li pro mne důležití a jakou roli hrají v mém životě, ale myslím na ně. Jistě, obvykle si na ně vzpomenu maje potřebu. K tomu však přátelé jsou a já, alespoň doufám, oplácím jim stejnou mincí.
Prohlašuji tímto:

Přátelé moji, myslím na Vás, často a rád.




P.S. Původně jsem chtěl připojit anketu, ale stejně by mi na ni nikdo neklikl, tak raději ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat