Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 12. března 2004

Čtvrteční odpoledne

nebylo pod psa, ale se psem!
Některé věci mne baví víc, některé měně. Tam co jsem byl včera, jezdím rád, na výlet. Nevím zda jsou z toho nadšení i Ti dotyční, ale zatím není jiné volby. Když se heblo pokazí, Mikin k němu vyrazí.
Bezva byla už cesta, většina je po dálnici, znáte? Příjemné! Nově vybudovaný obchvat nejmenovaného města sice zkrátil moje utrpení, ale když jsem se po třetí probral v levém pruhu a nevěděl jak jsem se tam dostal, musel jsem zastavit a prospat se. Fakt. Z chvilky bylo třičtvrtě hodiny!
Nadopovaný z KAMIKADZE jsem i tak vyrazil. V cíli už po mě vyhlásili pátrání.
O práci tady snad ani psát nebudu, na to jsou jiná místa. Proč vlastně o tom, ale točím? Kvůli jedněm krásným očím! Navíc jsem je ještě ani neviděl!
Jediný kdo má z mých návštěv opravdovou radost je tenhlencten pesan.

$$OBR4324$$
Sharpey Olin

Je docela kumšt pořídit vůbec nějakou jeho fotku. Aparát je totiž velice zajímavý a je třeba se na něj vždycky podívat zblízka!

Žádné komentáře:

Okomentovat