Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 22. května 2013

Díra do světa

Tuhle mi napsala moje Milá, že v květnu vždycky něco vydám.
Když jsem se kdy-to narodil, jistě jsem si nedokázal představit jaké to bude až budu tolik let na světě. Žiji ve své vlastní budoucnosti a snažím se plnit nejen svoje ale i cizí sny. Některé věci mne baví méně, ale jiné jako bych teprve objevil. Mohu si dělat co chci a také to dělám.

Miluji a to se neztratí...

... ani když vám je osmačtyřicet.




Tož tak.

2 komentáře:

  1. Hodně lepší článek než třeba tenhle:
    http://drevnik.blogspot.cz/2005/05/uz-tyden-je-mi-ctyricet.html#more.
    Čím starší, tím lepší. Tak hodně zdraví a trend vzestupnosti, nechť je zachován! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si ten článek přečetl a fakt dost hrozný. :-)

      Vymazat